nuffnang ads

Wednesday 3 July 2013

Sewa baju dan veil nikah / Tunang

Seperti yang dimaklumkan yang baju dan veil ni saya pakai masak nikah FEB hari tu . 
So, bila disimpan rasa macam nak sewa je kat kawan-kawan yang memerlukan .Saya juga menerima tempahan untu buat veil mengikut citarasa anda . Biasanya bajet nak tunang dan kawen ni banyak . so, untuk tolong kawan-kawan saya cuba buat promosi macam nie. Harga boleh dirunding ya ..


Baju kurung moden dan kainnya agak meleret sikit .Baju ni saya tempah kat BUSANA CINTA kat Lot 2.94, tingkat 2, Pertama Kompleks, Jalan Tunku Abdul Rahman, 50100 Kuala Lumpur (http://busanacintaeillafaizshah.blogspot.com/ ). Untuk menambahkan seri bajunya dan disebabkan bajunya dah full lace,saya just tambah manik dan bunga-bunga kat bawah baju dan pergelangan tangan . Warna temanya pink light , memang sesuai untuk nikah dan tunang sebab takda lah over sangat . 


sama tak macam elly mazlein punya baju tunang ?? Ha, ini sebabnya tuan yang buat baju nie sama . So, kain saya dan elly sama sebab akak yang buat baju nie pakai kain lebihan elly mazlein sikit untuk matchkan colour kain yang saya beli . 
Manik-manik dilengan tu simple dan cantik .
manik-manik pada veil tu pun adik saya yang jahitkan . saya just pilih warna dan bunga lace pada veil je 


saya suka sangat baju ni dan veilnya . So, saya nak berkongsi pada kawan-kawan saya jika nak sewa dan nak tempah buatkan veil pun takpa . Harga masih boleh dirunding :)


Veil nie tak payah nak pakai crown bagai sebab dah cukup cantik kat kepala tu :)

orait if nak quotation, boleh wassapkan saya sama macam format dibawah :)
copy paste saja k :)

wassaap / msj : 011-16292951 ( dila )
facebook : Siti norfadilah


atau leave comment here email anda kalau kalau tak perasan reply email uols :)
CONFIRMATION DETAILS (EMAIL):

Subject: SEWA BAJU NIKAH/BERTUNANG (DD/MM/YY)
Name :
Email:
No Phone:
Wedding Date :
Question: berkenaan dengan sewaan, tempoh sewa, penghantaran dan lain lain berkaitan baju sewa diatas sahaja :)

No comments:

Post a Comment