nuffnang ads

Thursday 11 July 2013

Kasut Raya Pilihan Saya

Window shooping kat www.zalora.com .Usha sana usha sini .Ohh , sangat lawa terok baju-baju kat sini tapi harganya juga sangat mahal untuk suri rumah yang muda macam saya . Kesemua baju yang vouge mencecah ratusan hingget . Oh, Alangkah bagos aku takda nafsu serakah nie .Niat hati nak window baju raya kat zalora ni tapi terpaksa batalkan sebab terlalu membebankan encik Hubby yang terpaksa menanggung kesemua perbelanjaan hidup saya dan keluarga .Terpaksa beralah demi kebahagian bersama. dan tiba-tiba. Ohh my Gucci ! Sangat lawa kasut semasa aku skip nak window shopping baju aku teruskan dengan kasut . Gila kau , kasut tu sangat menari dan saya sangat menyukainya .Dan aku cuba beranikan diri tanya hubby
"aku  sayang boleh tak nak kasut nie  Nak tengok kasut tu ??" hehehe. Dia tengok kasut tu dan terus cakap. Wah , lawa sangat . dah boleh maching ngan baju raya . macam-macam dia mengomel dan tanyakan harga . So, aku cuma nak tahu yang dia akan beli atau tidak . So, kita tunggu je la raya nie ada tak kasut tu kat kaki aku . ehehehe.


SIDEWALKPeep Toe Platform Wedges
Multicolor Peep Toe Platform Wedges by Sidewalk feature peep toe styling. This pair of wedges is ideal for dinner wear.

- Faux suede upper
- 2" concealed platform and 6" heels
- Synthetic insole and outsole
PRODUCT DETAIL

SKUSI793SH54QDTMY
Upper MaterialFaux Leather, Non-pig skin lining
Sole MaterialSynthetic
ColourMulticolor
Exact heel height in cm16.0
Exact platform height in cm5.0


                     

No comments:

Post a Comment