nuffnang ads

Saturday 29 June 2013

Pantang wanita bila orang yang BF, suami lupa hari penting

ohh  , i'm 23 years old and already be a wifey ? Tahun lepas saya masih 22 tahun masa kenal dia tapi sekarang seusia 23 saya sudah menjadi isterinya . Dua kali sambut birthday dengan orang yang sama dan tempat yang sama iaitu suami saya. Cadangnya nak gi pulau perhentian tapi akhirnya bersama kawan-kawannya ke Cameron Highland . That day , memang sentap sangat kot . Adooiii, tunggu pak cik tu wish birthaday punya lama . Dalam jam 12.45am baru dia wish . Waddafishhhh !!! sakit hati , kecik hati !! Wish je pun bukan suruh bagi hadiah ke hape .Perempuan sangat-sangat pentingkan bila hari istimewa tapi orang yang dah jadi sebahagian dalam hidup kita tak hiraukan atau lupa . OMG , semoga tahun akan datang tak jadi lagi .

Disebabkan dia lambat wish , dan seperti tahun sebelum ni dia belikan aku bunga yang aku suka " lavender".
Nasib baik belikan aku lavender,sejuk sikit hati . Kebanyakkan perempuan lebih sukakan ros , mawar tapi aku suka sangat dengan lavender sebabnya dia sangat tahan lama untuk kelihatan menawan.Keistimewaannya , membuatkan aku setia untuk sentiasa mendapatkanya. Alhamdulillah . Cameron memang tempat paling best untuk holiday dengan keluarga , member atau nak honeymoon . Bajetnya murah dan banyak tempat yang menari kat sana . Untuk keluarga yang ramai bolehlah holiday kat sana . Bunga-bunga kat sana sangat segar dan sangat cantik. Tak perlulah ke luar negara kalau tak mampu . Kat malaysia ni masih ada tempat macam oversea. Hehehe. Sayur-sayur kat sangat-sangatlah segar . Memang best borong kat sana. Jagung mutiara , cendawan , keledek madu ,sayur-sayur segar macam kobis,daun salad,tomato,kacang macam-macamlah yang ada boleh diborong. Selain itu, boleh borong buah stoberi .Kalau pergi sana memang tak akan lupa nak beli stoberi dan tea . Puas hati holiday kat sana . Shopping dapat , makan angin dapat , hilang stress dan makanan kat sana pun sedap-sedap .


Lavender bunga yang cantik dan tahan lama untuk hidup











    

Kegilaan wanita "ros ,mawar "



                              
seronok bila dapat borong walaupun bukan baju                                               Pokaiiiii , jawabnya 
kumbang bukan seekor , bunga bukan sekuntum 









  
Kami di Stoberi farm 






   Cheesecake stoberi dan waffle stoberi 




Holiday dengan member Hubby memeng kami tak tido sama-sama sebabnya dia akan tidur lambat dan mungkin tak tidur sebab lawan FIFA . Tiap kali holiday bersama dorang memang takkan tinggal PSP tu . Dan maknanya Party Sampai Pagi . So, secara tidak langsung aku kenalah tidur dengan gf and wife member hubby . Kami tak rapat sebelum nie tapi disebabkan tidur bersama menjadi kebiasaan aku mengajak orang bergosip.Malam tu kitorang bercerita tentang itu ini . Biasalah perempuan memang kalau jumpa perempuan ada saja yang nak dikongsikan .



Nie my new buddies , wife and gurlpren member en hubby  
                                              

No comments:

Post a Comment